zagliberi-power.forumgreek.com
>>>>> Ελατε και εσεις στην παρεα μας! <<<<<<

zagliberi-power.forumgreek.com

Καλώς Ήρθατε Στο Free Site Μας & Καλή Σας Διαμονή!!!
 
ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
rally
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
Πλοήγηση
 Πόρταλ
 Ευρετήριο
 Κατάλογος Μελών
 Προφίλ
 Συχνές Ερωτήσεις
 Αναζήτηση
 2016
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ TV
Oι τελευταίες ειδήσεις στην showBiz
Weather
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Μοιραστείτε | 
 

 7 διατροφικά λάθη για την υγεία σου

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
saks2



Αριθμός μηνυμάτων : 242
Ημερομηνία εγγραφής : 07/03/2011
Τόπος : internet

ΔημοσίευσηΘέμα: 7 διατροφικά λάθη για την υγεία σου   Τετ Μαϊος 25, 2011 9:46 pm

Λάθος πρώτο: τρως οτιδήποτε στη δουλειά
Τηρείς κατά γράμμα τη διατροφή σου όσο είσαι εκτός γραφείου, αλλά ξεχνάς να πάρεις μαζί σου ένα υγιεινό σνακ ώστε να αντισταθείς στα “αθώα” γλυκά που προσφέρει ο συνάδελφος που γιορτάζει ή στη μυρωδιά του απέναντι φούρνου με τις φρεσκοψημένες τυρόπιτες και τα λαχταριστά ντόνατς; Θυμήσου πως μια ολόκληρη μέρα υγιεινών επιλογών μπορεί πολύ εύκολα να καταστραφεί με ένα πλούσιο σε θερμίδες και λιπαρά σνακ. Προτίμησε να πάρεις μαζί σου ένα ελαφρύ γεύμα, μια σαλάτα, ή έστω ένα τοστάκι και ένα φρούτο.

Λάθος δεύτερο: Καταναλώνεις πολύ αλάτι
Μπορεί το αλάτι να μην παχαίνει, προκαλεί όμως κατακράτηση υγρών κάνοντάς σε να νιώθεις πρησμένος. Έχει επίσης κατηγορηθεί πως προκαλεί έντονο αίσθημα πείνας, με αποτέλεσμα το επόμενο γεύμα σου να είναι πολύ πιο πλούσιο σε θερμίδες από ό,τι θα ήταν κανονικά. Αϋπνίες και υψηλή πίεση είναι ακόμη δύο καταστάσεις που η υπερβολική κατανάλωση αλατιού μπορεί να προκαλέσει. Καλύτερα λοιπόν να περιορίσεις την κατανάλωσή του. Και μην ξεχνάς πως το αλάτι «κρύβεται» σε πολλά έτοιμα τρόφιμα, γι’ αυτό καλό θα είναι να διαβάζεις τη σχετική ένδειξη στον πίνακα των θρεπτικών συστατικών. Αρκεί να θυμάσαι πως τα τρόφιμα που περιέχουν κάτω από 0,1 γρ. νατρίου ή 0,3 γρ. αλατιού /100 γρ θεωρούνται χαμηλής περιεκτικότητας, ενώ εκείνα που η περιεκτικότητά τους σε νάτριο ξεπερνά τα 0,6 γρ (ή 1,25 γρ σε αλάτι) θεωρούνται τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε αλάτι.

Λάθος τρίτο: Αποκλείεις τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σου
Μπορεί η δίαιτα Άτκινς -η οποία σχεδόν απαγορεύει τους υδατάνθρακες- να έχει γίνει διάσημη αποκτώντας επώνυμους οπαδούς, όμως οι γιατροί και οι διαιτολόγοι την χαρακτηρίζουν ακραία και επικίνδυνη. Το λευκό ψωμί και οι σφολιάτες πράγματι δεν είναι ό,τι καλύτερο για να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου, όμως τα προϊόντα ολικής άλεσης παρέχουν ενέργεια στον οργανισμό σου σταδιακά μέσα στη μέρα, ρυθμίζοντας την πείνα, αλλά και τη λειτουργία του εντέρου σου χάρη στις φυτικές ίνες που περιέχουν. Τα φρούτα, επίσης, είναι μια ομάδα τροφίμων που δεν πρέπει να απουσιάζει από το διατροφικό σου πλάνο.

Λάθος τέταρτο: Δεν υπολογίζεις τις θερμίδες των ποτών και των ροφημάτων
Το να προσέχεις όλη μέρα τη διατροφή σου και να καταναλώνεις τρία ποτήρια βότκα το βράδυ ή να ενδίδεις σε ένα ρόφημα σοκολάτας (το οποίο θα σου “χαρίσει” τις θερμίδες μιας πάστας) είναι αυτό που λένε “μια τρύπα στο νερό”. Ειδικά το αλκοόλ είναι πολύ πλούσιο σε θερμίδες -και μάλιστα “κενές”, χωρίς καμία διατροφική αξία δηλαδή. Στις εξόδους σου, περιορίσου σε ένα ποτήρι κρασί ή έστω σε ένα τζιν με χυμό λεμονιού. Τέλος, καλό είναι να θυμάσαι πως οι επεξεργασμένοι χυμοί φρούτων είναι πλούσιοι σε ζάχαρη. Όσο για τους φυσικούς χυμούς, δεν είναι απαγορευτικοί, όμως καλύτερο θα ήταν αντί να πιεις έναν, να επέλεγες να φας ένα ή δύο φρούτα.

Λάθος πέμπτο: Δεν ασκείσαι
Η διατροφή μόνο δεν είναι αρκετή για ένα όμορφο και υγιές σώμα. Με την άσκηση, όχι μόνο θα κάψεις επιπλέον θερμίδες, αλλά και θα αυξήσεις το μεταβολισμό και θα βελτιώσεις την υγεία σου. Με την αερόβια γυμναστική (τρέξιμο, ποδήλατο κλπ) θα κάψεις πολλές θερμίδες και λίπος, ενώ με τη δυναμική προπόνηση (πχ βάρη) θα τονώσεις το μυϊκό σου σύστημα και θα αυξήσεις το μεταβολισμό σου. Βάλε τη γυμναστική στο πρόγραμμά σου τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.

Λάθος έκτο: Ακολουθείς δίαιτες -αστραπή
Οι δίαιτες που υπόσχονται θαύματα σε λίγες μόνο μέρες είναι πρώτον επικίνδυνες και δεύτερον αναποτελεσματικές. Τα κιλά που μπορεί να χάσεις αν τις ακολουθήσεις προέρχονται ως επί το πλείστον από απώλεια υγρών και το σίγουρο είναι πως θα κάνουν και πάλι την εμφάνισή τους πολύ γρήγορα. Επιπλέον, οι δίαιτες αυτές ρίχνουν τον μεταβολισμό, δημιουργούν διατροφικά απωθημένα και φυσικά κάνουν κακό στην υγεία αφού δεν παρέχουν στον οργανισμό τα απαραίτητα για τη λειτουργία του θρεπτικά συστατικά. Άσκηση σε συνδυασμό με μια προσεγμένη αλλά όχι υπερβολικά φτωχή σε θερμίδες δίαιτα είναι το κλειδί της επιτυχίας.

Λάθος έβδομο: Παραλείπεις γεύματα
Μπορεί η ιδέα τού να μειώσεις τη συνολική ημερήσια πρόσληψη θερμίδων παραλείποντας γεύματα να ακούγεται δελεαστική, όμως στην πραγματικότητα είναι μία από τις μεγαλύτερες διατροφικές παγίδες. Όταν ο οργανισμός σου παραμένει πολύ ώρα νηστικός, ρίχνει τις ενεργειακές του ανάγκες ώστε να ανταπεξέλθει στις συνθήκες. Αυτό οδηγεί αφενός σε μείωση του μεταβολικού ρυθμού, και αφετέρου σε υπερκατανάλωση θερμίδων στο επόμενο γεύμα. Προσπάθησε να τρως κάτι (σνακ ή γεύμα) τουλάχιστον κάθε τρεις με τέσσερις ώρες.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
7 διατροφικά λάθη για την υγεία σου
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
zagliberi-power.forumgreek.com :: Διασκέδαση :: Υγεια,ομορφια,διατροφη-
Μετάβαση σε: